Pro V1 RCT voor de TrackMan

Titleist heeft een Pro V1 en Pro V1x ontwikkeld die zijn uitgerust met Radar Capture Technology, die waardoor ze beter geschikt zijn voor indoor fittings met TrackMan.
@media (max-width: 679px){#fig-61abe47546882 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546882 img{#fig-61abe47546882 img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-61abe47546882 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546882 img{#fig-61abe47546882 img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-61abe47546882 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546882 img{#fig-61abe47546882 img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-61abe47546882 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546882 img{#fig-61abe47546882 img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}Pro V1 RCT voor de TrackMan

Er gaat natuurlijk niets boven een fittingsessie op de drivingrange, waarbij je de bal daadwerkelijk ziet vliegen, maar niet elke golfshop heeft die luxe. Dankzij launch monitors kun je tegenwoordig ook indoor heel specialistisch werken, maar systemen die werken met Doppler radar kunnen in deze setting soms wat minder secuur zijn omdat ze – vooral bij hoge balsnelheden en weinig spin – moeite hebben met het meten van de spin en de spinas.

@media (max-width: 680px){#fig-61abe47546e28 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546e28 img{#fig-61abe47546e28 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-61abe47546e28 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546e28 img{#fig-61abe47546e28 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-61abe47546e28 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546e28 img{#fig-61abe47546e28 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

Ze kunnen de bal immers niet zijn hele vlucht volgen en moeten het doen met die paar meter voordat de bal het doek of het net raakt. Om de data te optimaliseren wordt de bal uitgerust met een sticker die – mits correct opgelijnd – door de radar kan worden gevolgd, maar ideaal is het allemaal niet.

@media (max-width: 680px){#fig-61abe47546f9e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546f9e img{#fig-61abe47546f9e img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-61abe47546f9e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546f9e img{#fig-61abe47546f9e img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-61abe47546f9e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe47546f9e img{#fig-61abe47546f9e img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

Dit probleem hebben Titleist en TrackMan nu opgelost door de Pro V1 en Pro V1 uit te rusten met Radar Capture Technology (RCT). Er is twee jaar gewerkt aan een soort inkt die in de mantel wordt aangebracht (dus onder de cover) en het signaal van de rader reflecteert, waardoor TrackMan 99 procent van de balvlucht kan volgen en spin accuraat kan meten. Dat is essentieel omdat spin ook invloed heeft op het berekenen van hoogte, landingshoek, carry en rol

@media (max-width: 680px){#fig-61abe475471f1 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe475471f1 img{#fig-61abe475471f1 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-61abe475471f1 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe475471f1 img{#fig-61abe475471f1 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-61abe475471f1 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-61abe475471f1 img{#fig-61abe475471f1 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

De Pro V1 RCT en Pro V1x RCT hebben verder precies dezelfde eigenschappen als hun originelen en voldoen aan de eisen van de R&A en USGA.

Prijs (dozijn): € 75

Titleist.com

Laatste nieuws